Adminisztráció, irodai munka

Adminisztrátor állás Szentesen közműszolgáltatónál

Az álláshirdetés több mint 40 napja lett feladva.
Munkavégzés helye: Szentes
2017. 02. 09. 15:21
Jelentkezem

Feladat:

  • táblázatkezelés, új bekapcsolások, visszakapcsolások kezelése, adminisztrációja, papír alapú bizonylatok, munkalapok rendszerezése, HET-MIR és MR rendszerben történő alkalomszerű munkavégzés

Munkavégzés helye: Szentes

Munkaidő: napi 6 óra, heti 30 óra

Kezdés: azonnal

Elvárások:

  • érettségi
  • precíz, pontos munkavégzés, megbízhatóság
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (word, excel, levelező program)

Előny:

  • műszaki végzettség
  • B kategóriás jogosítvány
  • SAP IS-U ismerete

A foglalkoztatás határozott idejű szerződéssel történik.

Bérezésről a személyes elbeszélgetés során tudunk információt adni.

Jelentkezni fényképes önéletrajz feltöltésével lehetséges a következő linken:

itt

Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.